Bli festens MIDTPUNKT

- Et tryllekurs på nettet
For første gang noensinne, få tilgang til de beste triksene som du kan begynne å vise fram allerede i dag!
  • 12 utrolige triks: Disse triksene har sprengt hjernene til kjendiser og stjerner over hele verden og nå er det din tur til å lære de!

• Enkelt å lære: Disse håndplukkede triksene tar minutter - ikke timer å lære!

• Imponer hvem som helst: Gutt, jente, venn eller fremmed.

Write your awesome label here.
Lær å trylle av en profesjonell tryllekunstner!

Har du lyst til å se...
Hva slags triks du vil lære?

Inni kurset er 12 av favorittriksene som jeg har brukt til å ta pusten fra tusenvis av personer over hele verden.

Klikk på bildene under til å se noen av triksene!

Inni kurset vil du lære

• Introduksjon til trylling!

• Få et kort til å FORSVINNE
  • SMELT en skje med tankene dine!

• På MAGISK vis teleporter druer mellom hendene dine
  • På magisk vis dytt en kopp gjennom et SOLID bord!
  • Få et gummistrikk til å gå RETT gjennom tommelen din

• VANISH a coin in an impossisible way
  • Få papirbiter til på joppe mellom hendene dine uten at du noen gang rører på de!
  • Få en ring til å LEVITERE

• På UMULIG vis sug et gummistikk opp i nesa di!
  • Få en ring til å gå rett gjennom handa di

• Konklusjon!

Lær disse triksene
PÅ ET PAR MINUTTER

Da jeg først lærte trylling tok det meg timesvis å lære.

I kurset "Festens midtpunkt" går jeg gjennom hvert triks og teknikk i detalj slik at triksen bare tar minutter å lære!

Lær magi fra
EN PROFF

Magiske Daniel er en av Norges mest populære tryllekunstnere med over 42 000 norske følgere og 9 millioner visninger på Tiktok.

Han har tryllet for personer og kjendiser over hele verden med sin utrolige magi.

Hva er bedre enn å lære fra en proff? Daniel forklarer alle triksene selv i dette kurset.

Et kurs for alle nivåer
OG ALLE ALDRE

Det beste med dette tryllekurset? Du trenger absolutt ingen tidligere erfaring!

Jeg har laget enkle instruksjoner som er lette å forstå, selv for deg som er nybegynner.

P.S Du trenger ikke noe spesielt utstyr heller. Du kan fremføre triksene jeg lærer bort i dette kurset når som helst, hvor som helst!
Write your awesome label here.

Hva foreldre sier om kurset

Ofte stilte spørsmål

Koster dette kurset penger?

Kurset koster vanligvis 500 kroner. I samarbeid med din skole er dette kurset gratis for alle elevene på skolen.

Trenger jeg noe spesielt utstyr for å gjøre kurset?

Ikke bekymre deg - ikke noe spesielt utstyr er nødvendig! Det betyr at du kan fremføre magien umiddelbart med ting som du allerede har i hjemmet.

Er triksene vanskelige å lære?

Du trenger ikke være fingernem for å lære disse triksene. Triksene er laget slik at alle skal kunne lære de. Når du først har mestret disse triksene, vil du umiddelbart se ut som en proff!

Hvor mange triks vil jeg lære?

Du vil lære 4 utrolige triks

Hvor raskt kan jeg lære triksene?

Triksene jeg har satt sammen er enkle, og du vil kunne lære de fleste innen få minutter. (Den raskeste personen lærte seg en av triksene på 40 sekunder!) Du kan sette videoen på pause og spole tilbake så mange ganger du vil.

Er dette kurset nybegynnervennlig?

Ja - du trenger absolutt ingen tidligere erfaring.
Created with